2385 resultaten

Certificate Management: Renewal of public key

FORMULIER : EHEALTH-CERTIFICATEN

Versie 1.2 (09/10/2025) - 222.39 KB

Dit document is in het Engels

Om de publieke sleutel van een certificaat te kunnen hernieuwen, dient u deze via dit formulier mee te delen. We vragen u om alle noodzakelijke informatie te verzamelen, zodat het eHealth-platform tijdig de nodige aanpassingen kan doen in zijn systemen.


KPI (Key Performance Indicators) Q3 2025

KEY PERFORMANCE INDICATOR/KPI : SERVICENIVEAUS

Versie 1.0 (08/10/2025) - 210.2 KB

Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.


SLA eHealthConsent WS (SOAP and REST)

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : EHEALTHCONSENT

Versie 2.1 (25/09/2025) - 619.25 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het definiëren van het dienstverleningsniveau voor het geheel van de diensten die worden aangeboden door de web service Consent. Het legt de vorm en het niveau van de minimale dienstverlening vast zoals aangeboden door het eHealth-platform, bepaalt de meetmethoden en de doelstellingen op lange termijn. 


Data Attribute Service SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : MULT-EMEDIATT, DATA ATTRIBUTE SERVICE

Versie 1.6 (22/09/2025) - 660.13 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor de het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de “Data Attribute Service” toepassing zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


Directory WS

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : DIRECTORY

Versie 2.1 (18/09/2025) - 618.96 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het 'Service Level Agreement' voor het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de 'Directory WS'-toepassing zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


eHealth Link WS

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : EHEALTH CARE LINKS

Versie 1.4 (18/09/2025) - 507.9 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor het geheel van de diensten die zijn opgenomen in toepassing “eHealth Link” zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


eHealth Portal - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : PORTAL

Versie 1.7 (17/09/2025) - 695.58 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de basisdienst “eHealth Portal” zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


Geïntegreerd gebruikers-en toegangsbeheer - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : I.AM (IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT)

Versie 2.2 (17/09/2025) - 919.26 KB

Dit document is in het Engels

Overeenkomst betreffende het dienstverleningsniveau voor beschikbaarheid en de performantie van de dienst voor het geïntegreerde gebruikers- en toegangsbeheer.


eHealth MetaHub

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : VERWIJZINGSREPERTORIUM (METAHUB)

Versie 1.5 (17/09/2025) - 589.9 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor de het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de “eHealth Metahub WS” toepassing zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


Pseudonymisation – SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : PSEUDONIMISERING & ANONIMISERING

Versie 2.1 (16/09/2025) - 666.57 KB

Dit document is in het Engels

De bedoeling van dit document is om de Service Level Agreement te definiëren voor het geheel van eHealth hosting die door het eHealth-platform wordt aangeboden voor de webservice Pseudonimisering.